Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Мэты, задачы і функцыі ўстановы дашкольнай адукацыі

  Асноўнымі мэтамі дзейнасці ўстановы дашкольнай адукацыі з'яўляюцца забеспячэнне рознабаковага развіцця асобы дзіцяці ранняга і дашкольнага ўзросту ў адпаведнасці з яго ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбамі, фарміраванне ў яго маральных нормаў, кампетэнцый, неабходных для набыцця сацыяльнага вопыту, падрыхтоўкі да працягу адукацыі, аздараўленне дзіцяці.

    Асноўнымі напрамкамі дзейнасці ўстановы дашкольнай адукацыі з'яўляюцца:

  • Павышэнне даступнасці і варыятыўнасці адукацыі з улікам адукацыйных патрэбаў выхаванцаў;
  • Забеспячэнне здароўезберагальнага адукацыйнага працэсу ва ўстанове на аснове міжведамаснага ўзаемадзеяння;
  • Стварэнне развіццёвай прадметна-прасторавага асяроддзя, якая забяспечвае ў тым ліку задавальненне асаблівых адукацыйных патрэбаў выхаванцаў з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця;
  • Удасканаленне якасці адукацыйнага працэсу, забеспячэнне яго карэкцыйнай накіраванасці пра працу з асобамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця;


     Асноўнымі задачамі ўстановы дашкольнай адукацыі з'яўляюцца:

  • Забеспячэнне дашкольнай адукацыі выхаванцам у адпаведнасці з адукацыйнымі стандартамі дашкольнай адукацыі;
  • Далучэнне выхаванцаў да агульначалавечых і нацыянальных каштоўнасцяў;
  • Выяўленне і развіццё індывідуальных схільнасцей і інтэлектуальна-творчага патэнцыялу выхаванцаў;
  • Забеспячэнне пераемнасці дашкольнай і першай ступені агульнай сярэдняй адукацыі;
  • Фарміраванне культуры сямейных адносін, каштоўнасных адносін да сям'і;
  • Стварэнне спецыяльных умоў для атрымання адукацыі выхаванцамі з асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця і аказанне ім карэкцыйна-педагагічнай дапамогі;
  • Ахова здароўя выхаванцаў, фарміраванне асноў здаровага ладу жыцця.

    Установа дашкольнай адукацыі ажыццяўляе наступныя функцыі:

  • Рэалізацыю адукацыйных праграм дашкольнай адукацыі, спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі, спецыяльнай адукацыі на ўзроўні дашкольнай адукацыі для асоб з інтэлектуальнай недастатковасцю, праграмы выхавання і абароны правоў і законных інтарэсаў дзяцей, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы;
  • Стварэнне ўмоў для выхавання, навучання і развіцця дзяцей ранняга і дашкольнага ўзросту, іх сацыялізацыі;
  • Стварэнне ўмоў для фарміравання асноў патрыятызму і нацыянальнай самасвядомасці, далучэння да агульначалавечых каштоўнасцей;
  • Стварэнне бяспечных умоў пры арганізацыі адукацыйнага працэсу;
  • Ахову здароўя выхаванцаў, абарону іх правоў;
  • Стварэнне ўмоў для паўнавартаснага фізічнага развіцця выхаванцаў на аснове прывіцця навыкаў здаровага ладу жыцця;
  • Забеспячэнне сацыяльна-педагагічнай падтрымкі выхаванцаў і аказанне ім псіхалагічнай дапамогі;
  • Забеспячэнне магчымасці своечасовага і паўнавартаснага пераходу на наступную прыступку адукацыі;
  • Стварэнне ўмоў для павышэння кваліфікацыі і праявы творчай ініцыятывы педагагічных работнікаў;
  • Стварэнне ўмоў для забеспячэння якасці прадастаўляемых адукацыйных паслуг, уключаючы на платнай аснове.

Раздзелы сайта